Garantiebepalingen

Garantiebepalingen en geschillen

Om u als klant extra zekerheid te bieden dat u bij Ellen Broere aan het juiste adres bent, zijn wij aangesloten bij ANKO HAARWERK SPECIALIST. Hierdoor heeft u als consument de garantie dat diensten voldoen aan eisen die zijn opgesteld door de branch en erkend worden door zorgverzekeraars.
Dit betekent dat u de zekerheid heeft dat:

  • Ellen Broere u correct adviseert in mogelijkheden van alle soorten pruiken en haarwerken.
  • Ellen Broere optreedt als specialist in “confectie” en “maat” haarwerken, pruiken en/of een combinatie hiervan.
  • Ellen Broere u helpt in het geval u ontevreden bent over de prijs, dienst of product.
  • Maar ook dat u de geschillencommissie in kan schakelen indien u niet akkoord gaat met de oplossing die Ellen Broere heeft geboden.

GARANTIEBEPALINGEN

  • Ellen Broere geeft 6 maanden garantie op de door haar geleverde pruiken en haarwerken. Deze garantie is van toepassing op fabrieks- en materiaalfouten.
  • Ellen Broere zal eventuele fouten zo spoedig mogelijk en naar vermogen herstellen, dan wel voor een vervangend exemplaar zorgdragen.
  • De garantie gaat in op de datum van afname/factuur datum.
  • Niet juist door Ellen Broere uitgevierde opdrachten kunnen binnen 14 dagen na aankoop, alleen in originele staat worden geretourneerd. Na beoordeling door Ellen Broere wordt in overleg met de producent van het haarwerk al dan niet een remake opdracht uitgevoerd.
  • Haarwerken die geknipt en/of gedragen zijn, kunnen nooit door Ellen Broere terug genomen worden.
  • Wanneer u klachten en/of aanmerkingen heeft over uw haarwerk, uw bejegening in onze salon of andere zaken dan verzoeken wij u vriendelijk een intern klachtenformulier in te vullen en ons daarmee de kans te geven uw klacht serieus te behandelen en binnen afzienbare tijd op te lossen.
  • Haarstukken dienen met de hand te worden gewassen in koud/lauw water en met de daarvoor geadviseerde verzorgingsproducten die door Ellen Broere zijn geadviseerd.
  • Reis- en verzendkosten vallen niet binnen de garantiebepalingen.

GESCHILLENCOMMISSIE

Wij zijn als professioneel haarwerker lid van ANKO | Sectie Haarwerken en daarmee ook automatisch aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken (SGC) in Den Haag. Heeft u een klacht, maar komt u er niet uit met ons? Uw haarwerkspecialiste is aangesloten bij De Geschillencommissie. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.
Bent u ontevreden over uw behandeling? Dan horen wij dat uiteraard graag zo snel mogelijk. Schroomt u niet om meteen met ons contact op te nemen. Wij zorgen er voor dat wij uw probleem z.s.m. verhelpen en oplossen. Veelal kosteloos, afhankelijk van de aard van het probleem en eventuele garantie. Mocht u het gevoel hebben dat wij er niet alles eraan doen om u te helpen, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht neer te leggen bij de Geschillencommissie.
De Geschillencommissie vraagt u vooraf wel eerst of u uw klacht schriftelijk bij ons hebt ingediend en een termijn hebt genoemd om tot een oplossing te komen. Komt u er niet uit met ons dan kunt u dus de hulp inroepen van de Geschillencommissie. U kunt dan uw klacht aanmelden via www.degeschillencommissie.nl. Kijk op deze website eerst in het uitsprakenregister, daar ziet u welke uitspraken zijn gedaan in een geschil als dat van u en of het dus zinvol is om het in te dienen. Voor de behandeling van een klacht betaalt u een financiële bijdrage van €50,-. Zodra het bedrag is overgemaakt wordt uw klacht door de Geschillencommissie in behandeling genomen.

Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.